Můj svod

22.04.2013 19:15

Na svod jsme se vydali společně se smečkou Péčkovic, jsou to naši ůžasní kamarádi ze Zlína- Redy ,Kery a dvounohé zastoupení Zuzka a Lenka. V sobotu jsme se vydali do Zlína na vycházku s pár choďákama a v neděli jsme jeli společně na svod do Štěpánova. Bylo tam plno krásných černých bafoňů jako jsem já. Rapi to vše taky okoukl a byla to pro něj parádní socializace. Ráno byla pěkná zima,ale během dopoledne se nám udělalo teplo a vysvítlo sluníčko,takže mě i paničce bylo pěkné vedro. Konečně jsem šel na řadu,napřeď mě změřili a nameřili 56cm,což si panička nemyslela,že jsem tak vysoký,potom jsem ukázal zuby,svoje nářadí,jestli jsem fakt kluk a pak jsem se šel proběhnout a chvilku si postát,aby mě mohli posoudit. Odešel jsem s moc pěkným kodem a to : A3,B3,C1,K2,W2 , což znamená +1 cm , celkový vzhled jemnější, hlava uzká, barva očí středně hnedá a pigment znaků středně sytý.

No já myslím,že je to docela dobrý, hlavu mám uzkou no a co,každej nemůže být dokonalý a jednou taky přiberu,tak ze mě nebude žádný jemný pes!